• Home
  • Wat kunnen we leren van de B2B leadgeneratie in 2015?

Wat kunnen we leren van de B2B leadgeneratie in 2015?

Het jaar 2015 stond voor veel bedrijven in het teken van de accountability. Iedere geïnvesteerde euro in marktbewerking moest bij voorkeur verantwoord worden en investeringen uit het verleden zouden moeten gaan renderen. De roep om kwalitatieve leads in een speelveld waar (potentiële) klanten op hun interesses benaderd konden worden werd steeds duidelijker.

De vraag blijft echter hoe leads in het gefragmenteerde communicatielandschap het beste benaderd kunnen worden en omgezet in deals. Terugkijkend naar de ervaringen en resultaten in 2015 is het interessant in hoeverre in dat gefragmenteerde communicatielandschap succesvol met leadgeneratie omgegaan kan worden. En wat u hieruit kunt leren in het kader van nieuwe investeringen in uw CRM (strategie) en uw (social) marketing activiteiten. Vanuit GO2socialmedia en CRM excellence gaan we in op de ervaringen rondom B2B leadgeneratie in 2015 en willen we u inspireren met 6 waardevolle tips en vraagstukken die u helpen uw leadgeneratie activiteiten in 2016 een boost te geven.

Whitepaper ‘Wat kunnen we leren van de B2B leadgeneratie in 2015’ downloaden

  • Dit veld is bedoeld voor validatie en moet ongewijzigd blijven.