• Het resultaat

    Het resultaat

Kwalitatieve leads

Kwalitatieve leads

Het inzetten van content marketing, campagnes en sociale netwerken heeft bewezen bij te dragen aan het verkrijgen van kwalitatieve leads. Door het aanbieden en verspreiden van waardevolle, relevante content voor uw doelgroep, zult u meer bezoek naar uw website trekken. Door ze hier iets aan te bieden wat voor hen interessant is om te downloaden, zullen ze eerder geneigd zijn hun gegevens voor u achter te laten.

Expertpositie

Expertpositie

Met waardevolle content verspreiden bij uw doelgroep vergaart u een expertpositie. U laat zien dat u verstand van zaken heeft en kweekt zo vertrouwen bij de doelgroep.

Betere vindbaarheid

Betere vindbaarheid

Content marketing heeft een positief effect op de online vindbaarheid. Google houdt van relevante content en met content marketing kunt u hieraan voldoen. Daarnaast vindt de zoekmachine social media een belangrijke factor, ook hier wordt gekeken naar het regelmatig plaatsen van content en de hoeveelheid interactie. Immers, als mensen uw content de moeite waard vinden om te delen, dan moet het wel goede content zijn. Zo draagt veel van wat wij doen bij aan een hoge ranking in Google.

Ambassadeurs

Ambassadeurs

Door uw doelgroep en klanten content aan te bieden die voor hun waardevol is, is de kans groot dat ze ambassadeurs worden voor uw organisatie. Ze zullen u gaan volgen, over u praten en content delen. Dit is heel erg waardevol, omdat dit uw bereik enorm vergroot. Daarnaast hechten mensen waarde aan mening van anderen en hier kunnen ambassadeurs dus invloed op hebben.

Wilt u ook zulk resultaat behalen?

Neem contact met ons op