• Diensten

    Diensten

Content creëren

Content creëren

Goede content marketing begint met goede content creëren. Naast zelf content creëren is ook content cureren een optie. Voeg uw opinie of waarde toe en in feite hebt u iets nieuws gecreëerd. Afhankelijk van uw strategie wordt content gemaakt: voor het verkrijgen van leads zijn whitepapers, mailings en blogs bijvoorbeeld belangrijk, terwijl voor reputatiemanagement en webcare social media berichten weer het beste resultaat bereiken.

Lees verder

Social media

Social media

Er zijn verschillende sociale netwerken die ingezet kunnen worden om interactie met de doelgroep aan te gaan en waar u uw content kunt verspreiden en promoten. Welke kanalen voor u het meest geschikt zijn hangt af van uw doelgroep, type content en wat u ermee wilt bereiken. Voor webcare zijn bijvoorbeeld Facebook en Twitter het meest geschikt, maar voor het verspreiden van een whitepaper en het verkrijgen van een expertpositie is LinkedIn juist weer belangrijk. Samen met u kijken we welke kanalen we in gaan richten en opnemen in de strategie.

Lees verder

Social media beheer

Social media beheer

Als u social media inzet, hoort social media beheer thuis in uw strategie. Onder social media beheer valt bijvoorbeeld het monitoren van de social media kanalen. Er moet in de gaten gehouden worden wat de doelgroep online over u zegt, zodat u hier zowel proactief als reactief op kunt reageren. Zeker als uw doel reputatiemanagement of klantenservice is, moet u hier bovenop zitten en zowel op negatieve als positieve berichten inspelen. Naast monitoring en reageren is ook content creëren en cureren onderdeel van social media beheer.

Artikel Social media strategie opstellen

Tools

Tools

Afhankelijk van uw strategie zullen er een aantal tools zijn die u nodig heeft om een optimaal resultaat te behalen én te kunnen meten. Dit zijn tools die onder resultaten meten, sociale interacties monitoren en content publiceren.

Lees verder