• Workshops

    Workshops

Succes verzekerd met content marketing

Succes verzekerd met content marketing

Stel, u bent nog bezig met losse marketing activiteiten, zoals het versturen van een mailing, het organiseren van een evenement, het bezoeken van een beurs en het adverteren via Google of LinkedIn. Maar u bent ontevreden over het resultaat en heeft het gevoel dat u steeds opnieuw moet investeren in het ontmoeten van nieuwe, potentiële klanten. Zonder dat daar een structuur in zit. Gedurende deze workshop leert u meer over het opzetten van een content marketing strategie en het aanbrengen van structuur binnen uw marketingactiviteiten.

Aanvragen

Het succes van uw content marketing meten

Het succes van uw content marketing meten

Omdat u tijd en geld in content marketing investeert, wilt u natuurlijk ook weten wat u ermee bereikt. Door het vooraf vaststellen van de meetcriteria en bijbehorende gewenste rapportages krijgt u niet alleen inzicht in het succes van de content marketingactiviteiten, maar ook de mogelijkheid om op tijd bij te sturen. Helaas merken we dat organisaties niet altijd in staat zijn om de resultaten meetbaar te maken. Daarom hebben we een workshop ontwikkeld waarin het meetbaar maken van de resultaten werkelijkheid wordt.

Aanvragen

LinkedIn voor zakelijk gebruik

LinkedIn voor zakelijk gebruik

Het dagelijks gebruik van LinkedIn in Nederland neemt toe. Wellicht heeft u al een bedrijfspagina maar weet u niet precies hoe u hier het beste uit kunt halen, of misschien ziet u niet in hoe u LinkedIn kunt inzetten om uw marketingactiviteiten te versterken. Tijdens deze workshop leert u hoe u het maximale uit LinkedIn kunt halen voor uw organisatie.

Aanvragen

Social media monitoring

Social media monitoring

Steeds meer bedrijven gebruiken social media als marketingtool. (Nieuws)berichten van de website worden gedeeld met de volgers op Facebook, interessante feiten worden verspreid via Twitter en het zakelijke netwerk wordt uitgebreid via LinkedIn. Het aantal sociale kanalen wat u inzet voor uw organisatie neemt toe, maar hoe zorgt u ervoor dat u overzicht houdt over alles wat er gaande is binnen uw kanalen? Dat leren we u tijdens deze workshop.

Aanvragen

Effectief Twitteren

Effectief Twitteren

Er wordt nog steeds volop getwitterd, zowel privé als zakelijk. Toch laten veel organisaties kansen liggen als het gaat om de vele mogelijkheden van Twitter. Twitter kan ingezet worden als effectieve marketingtool. Tijdens deze workshop krijgt u inzicht in hoe u de mogelijkheden van Twitter het best kunt benutten, zowel voor zakelijk gebruik als voor pivé.

Aanvragen

SlideShare en YouTube voor marketingdoeleinden

SlideShare en YouTube voor marketingdoeleinden

Beeld wordt steeds belangrijker en videomarketing wordt populairder. YouTube inzetten als marketingtool is dan ook niet vreemd meer en hetzelfde geldt voor SlideShare. Gedurende de workshop krijgt u inzicht in de mogelijkheiden van YouTube en SlideShare voor uw organisatie.

Aanvragen