Blogs

Blogs

Bloggen over uw vakgebied of expertise kan u veel voordelen opleveren. Eén van de grootste voordelen is dat het een positief effect kan hebben op uw vindbaarheid in zoekmachines en dus kan zorgen voor meer verkeer op uw website. Dit kan weer leiden tot kwalitatieve leads. Ook kan bloggen bijdragen aan het verkrijgen van een expertpositie in uw vakgebied.

Social media berichten

Social media berichten

Social media kanalen zijn erg geschikt om content te verspreiden en hier een groot bereik mee te verkrijgen. Er is een grote verscheidenheid aan kanalen die ingezet kunnen worden, zoals Twitter en LinkedIn. Afhankelijk van waar uw doelgroep vooral aanwezig is of wat voor content u wilt verspreiden, maken we hierin een keuze.

Whitepapers

Whitepapers

Misschien wel de meest geschikte manier om uw expertise naar voren te laten komen, is het schrijven van whitepapers. Zo’n kennisdocument wordt opgesteld rond een thema waar u veel over weet en waar uw doelgroep veel aan kan hebben. Het primaire doel van een whitepaper is niet verkopen, maar de doelgroep iets leren. Dit maakt het waardevol voor ze en geeft ze reden om uw whitepaper te downloaden.

Mailings & nieuwsbrieven

Mailings & nieuwsbrieven

E-mailmarketing bestaat al jaren en blijft voorlopig ook nog wel bestaan. Alleen de juiste methode is wat veranderd: de ouderwetse manier van veel mails versturen naar onbekende personen werkt niet meer. Een mailing of nieuwsbrief moet relevante content bevatten voor de doelgroep waar u zich op richt.

SEO

SEO

Er zijn ontelbaar veel webpagina’s op internet en zie daar maar eens uit te springen. Over het algemeen kijken mensen vaak niet verder dan de eerste pagina en hier wilt u dan ook opstaan. Dit kan door Search Engine Optimization: zowel op uw website als op social media kunt u methodes toepassen om beter vindbaar te worden en dus meer verkeer op uw site te krijgen.

Klantcases

Klantcases

Wist u dat maar liefst 70% van de aankoopbeslissingen gebaseerd wordt op de mening en adviezen van anderen? Alleen al om deze reden kan het toevoegen van klantcases aan uw content marketing strategie zeer waardevol zijn. Een klant vertelt hierin persoonlijk wat uw organisatie voor ze heeft gedaan, met welk resultaat en hoe ze dat ervaren hebben.