Branches

Content marketing is voor elke branche

  • Branches content marketing advocatuur
  • Branches content marketing
  • Branches content marketing man

 

Het gebruik van content marketing door organisaties is de laatste jaren sterk toegenomen. En dat is niet zo gek, de consument verwacht steeds meer content die aansluit op hun informatiebehoefte en negeert sterk promotionele content van organisaties. Als bedrijf kunt u dan ook niet achterblijven en moet u content gaan creëren en verspreiden die uw doelgroep waardevol en relevant is.

Content marketing: zowel voor B2B als voor B2C

Zowel voor organisaties gericht op de consument als op de zakelijke klant liggen er veel kansen op het gebied van content marketing. Afhankelijk van uw doel, content en ingezette kanalen kunt u er veel voordeel mee behalen zoals:

  • Het verkrijgen van een expertpositie
  • Naamsbekendheid verhogen
  • Uw imago verbeteren
  • Websitebezoek toe laten nemen
  • Leads genereren

Er zijn verschillende kanalen en contentdragers in te zetten. Zo zijn er natuurlijk vele sociale media, zoals Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, et cetera. Ook zijn er diverse soorten contentdragers die u kunt inzetten, denk hierbij aan whitepapers, blogs, video’s of foto’s.

 

Content marketing in uw branche

Een paar voorbeelden van branches waarin wij ervaring hebben

Advocatuur

Advocatuur

Door het toenemend aantal advocaten en de steeds kritischere consument is het van belang dat advocatenkantoren beschikken over een goede (online) profilering om op te vallen en zich te onderscheiden van de concurrent.

Lees verder

Zakelijke dienstverlening

Zakelijke dienstverlening

Tegenwoordig vindt 60% van het beslissingsproces online plaats. Als zakelijke dienstverlener is het van belang om tijdens dit proces op te vallen en uw expertise te laten zien.

Lees verder