• Home
  • Online ontwikkelingen in de advocatuur

Online ontwikkelingen in de advocatuur

In het huidige medialandschap is het voor de consument steeds makkelijker om zelf het aanbod van diensten en producten te bekijken en vergelijken. 60% van het beslissingsproces vindt online plaats en ook wanneer iemand een advocaat nodig heeft, is de kans groot dat de zoektocht online begint. Uw online profilering is daarom cruciaal. Social media en content marketing worden steeds belangrijker voor u als advocatenkantoor om uzelf te profileren en te onderscheiden van de concurrent. In ons whitepaper worden de trends en ontwikkelingen binnen de advocatuur besproken en wordt er ingegaan op content marketing en social media binnen uw branche.

Online wereld
Ruim 44% van de wereldbevolking maakt inmiddels gebruik van het internet. Voor consumenten wordt het makkelijk om zelf online te zoeken naar diensten en producten en de online profilering van organisaties speelt een belangrijke rol in het beslissingsproces. Ook voor advocaten is deze ontwikkeling aan de gang.

Wees daar waar uw doelgroep zich bevindt
Door het groeiende aantal advocaten en kantoren in Nederland is het belangrijk dat u zich onderscheidt van de concurrent. Dit kunt u doen door het actief inzetten van content marketing en social media. In ons whitepaper Online ontwikkelingen in de advocatuur gaan we in op ontwikkelingen en trends in de branche en bespreken we het gebruik van content marketing en social media.

Whitepaper Online ontwikkelingen in de advocatuur downloaden

  • Dit veld is bedoeld voor validatie en moet ongewijzigd blijven.