• Onze whitepapers

    Onze whitepapers

    Altijd de nieuwste kennisdocumenten ontvangen?

    Aanmelden

Content marketing

Content marketing

Op het gebied van social media heeft er een verschuiving plaats gevonden. Door het grote aanbod van informatie zijn mensen gewend geraakt om snel te scannen en alleen content te bekijken die voor hun relevant is. Wilt u nieuwe klanten vinden en gevonden worden? Dan moet u zorgen dat u met relevante content onder de aandacht komt. Door goed gebruik te maken van content marketing krijgt u inzicht in uw klant en leert uw klant u kennen. Komt u dan aan tafel bij een nieuwe klant? Dan heeft u gelijk een voordeel, want uw klant weet inmiddels dat u expert bent op uw vakgebied. In ons whitepaper beschrijven we hoe dit werkt. Ook vindt u praktische tips om direct toe te passen in uw marketing strategie.

Download

Content marketing trends 2017

Content marketing trends 2017

Het aantal organisaties wat content marketing inzet is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Hierdoor neemt de hoeveelheid content die gepubliceerd wordt toe en wordt het steeds lastiger om op te vallen. Er komen dan ook steeds nieuwe ontwikkelingen op het gebied van content marketing, nieuwe manieren om als organisatie op te vallen tussen de overload aan content. Omdat het van belang is om niet achter te blijven en mee te gaan in deze trends, lichten we in ons nieuwe whitepaper de de vijf belangrijkste trends voor 2017 toe die verwacht worden op het gebied van content marketing, zodat u deze als organisatie kunt opnemen in uw content marketing strategie.

Download

LinkedIn Advertising vs. Google AdWords

LinkedIn Advertising vs. Google AdWords

In dit whitepaper behandelen we de twee advertentiekanalen die voor B2B-organisaties het meest geschikt zijn: Google AdWords en LinkedIn Advertising. We gaan in op de voor- en nadelen van beide advertentiemogelijkheden en maken een vergelijking tussen beiden.

Download

Content marketing: weet u wat het oplevert?

Content marketing: weet u wat het oplevert?

Zet u als organisatie content marketing in? Zo ja, dan heeft u inmiddels ongetwijfeld ook gemerkt dat structurele aandacht onderdeel van het succes is en hier dus de nodige capaciteit voor vrijgemaakt moet worden. Content marketing staat erom bekend dat het beste resultaat wordt behaald met een structurele aanpak en dat het geen quick fix is. Omdat u tijd en geld in content marketing investeert, wilt u natuurlijk ook weten wat u ermee bereikt: wat zijn de resultaten en wat levert het op? In dit whitepaper geven we u handvatten voor het meten van de content marketing resultaten.

Download

In 6 stappen een succesvolle LinkedIn-advertentie

In 6 stappen een succesvolle LinkedIn-advertentie

In dit whitepaper gaan we in op de voordelen die LinkedIn Advertising te bieden heeft voor B2B-organisaties, maar ook de nadelen komen aan bod. Ook leggen we uit hoe de advertentiemanager werkt en geven we tips en adviezen voor het opstellen van een goede advertentie.

Download

In 5 stappen een doeltreffende B2B content strategie

In 5 stappen een doeltreffende B2B content strategie

Cntent marketing is alleen succesvol, als de content die u verspreidt kwalitatief is en aansluit op de informatiebehoefte van de doelgroep. Daarom is het van belang om een content strategie op te stellen. In dit whitepaper behandelen we de vijf stappen die doorlopen moeten worden om een doeltreffende, doelgroepgerichte B2B content strategie op te stellen.

Download

De Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2016

De Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2016

Dit jaar is de zesde Nationale B2B-leadgeneratie Benchmark uitgebracht door GO2socialmedia, CRM excellence en ProSpex. De centrale vraag in de benchmark is wat succesvolle bedrijven beter doen als het gaat om leadgeneratie. Wat doen ze anders waardoor ze hogere conversie- en winratio’s behalen? Wat kan de gemiddelde marketeer of verkoopmanager hiervan leren en waar laat u kansen liggen? In het benchmarkrapport zetten we alle uitkomsten op een rij. Krijg inzicht in wat succesvolle bedrijven beter doen en gebruik dit om uw eigen leadgeneratie activiteiten te optimaliseren!

Download

Online ontwikkelingen in de advocatuur

Online ontwikkelingen in de advocatuur

In het huidige medialandschap is het voor de consument steeds makkelijker om zelf het aanbod van diensten en producten te bekijken en vergelijken. 60% van het beslissingsproces vindt online plaats en ook wanneer iemand een advocaat nodig heeft, is de kans groot dat de zoektocht online begint. Uw online profilering is daarom cruciaal. Social media en content marketing worden steeds belangrijker voor u als advocatenkantoor om uzelf te profileren en te onderscheiden van de concurrent. In ons whitepaper worden de trends en ontwikkelingen binnen de advocatuur besproken en wordt er ingegaan op content marketing en social media binnen uw branche.

Download

Campagnemanagement en sociale media

Campagnemanagement en sociale media

Veel organisaties vinden het moeilijk om succesvolle commerciële inspanningen te realiseren, en hierbij de verkoop- en marketingafdeling goed op elkaar te laten aansluiten. Zeker in deze tijd waarin de nadruk op het koopproces ligt en niet op het verkoopproces.

Download

Wat kunnen we leren van de B2B leadgeneratie in 2015?

Wat kunnen we leren van de B2B leadgeneratie in 2015?

Het jaar 2015 stond voor veel bedrijven in het teken van de accountability waarbij iedere geïnvesteerde euro in marktbewerking bij voorkeur verantwoord moest worden. De vraag blijft echter hoe leads in het gefragmenteerde communicatielandschap het beste benaderd kunnen worden en omgezet in deals. Terugkijkend naar de ervaringen en resultaten in 2015 is het interessant in hoeverre in dat gefragmenteerde communicatielandschap succesvol met leadgeneratie omgegaan kan worden. Vanuit CRM excellence en GO2socialmedia willen we u inspireren met dit whitepaper met 6 waardevolle tips en vraagstukken die u helpen uw CRM & social marketing strategie voor 2016 aan te scherpen.

Download