• Home
  • Content marketing: weet u wat het oplevert?

Content marketing: weet u wat het oplevert?

Zet u als organisatie content marketing in? Zo ja, dan heeft u inmiddels ongetwijfeld ook gemerkt dat structurele aandacht onderdeel van het succes is en hier dus de nodige capaciteit voor vrijgemaakt moet worden. Content marketing staat erom bekend dat het beste resultaat wordt behaald met een structurele aanpak en dat het geen quick fix is. Omdat u tijd en geld in content marketing investeert, wilt u natuurlijk ook weten wat u ermee bereikt: wat zijn de resultaten en wat levert het op?

Helaas zien we dat bij veel organisaties content marketing wel ingezet wordt, maar dat de resultaten niet structureel en nauwkeurig gemeten worden. Hierdoor is er niet alleen een gebrek aan inzicht in de resultaten die het oplevert, maar daarnaast is gericht bijsturen ook niet goed mogelijk. Er is immers geen beeld van welke activiteiten en kanalen goed werken en welke minder. In dit whitepaper geven we u handvatten voor het meten van de content marketing resultaten.

Whitepaper Content marketing: weet u wat het oplevert? downloaden

  • Dit veld is bedoeld voor validatie en moet ongewijzigd blijven.