• Home
  • Campagnes opzetten met contentpilaren

Campagnes opzetten met contentpilaren

GO2-artikel-contentpilaren

In een wereld waarin informatie de consument van alle kanten overspoelt, wordt iedereen steeds kritischer in wat wel en niet gelezen of bekeken wordt. Belangrijk is dan ook om content te verspreiden die aansluit bij de informatiebehoefte van uw doelgroep. Steeds meer organisaties zetten content marketing in om dit te kunnen realiseren, maar waar het vaak nog fout gaat, is dat losse stukken content ongestructureerd en zonder achterliggende strategie verspreid worden. Dit gaat ten nadele van het effect en resultaat. Door met campagnes te werken die gebaseerd zijn op een contentpilaar, kunt u gestructureerd content verspreiden.

Het opstellen van een contentpilaar als basis voor een campagne zorgt ervoor dat u overzichtelijk te werk kunt gaan. Hoe u een contentpilaar gebruikt in uw campagne vertellen we in ons artikel Campagnes opstellen aan de hand van een contentpilaar. We leggen de werking en de voordelen uit, maar geven ook een stappenplan voor het opstellen van een campagne rond een contentpilaar.

 

Artikel Campagnes opzetten met contentpilaren downloaden

  • Dit veld is bedoeld voor validatie en moet ongewijzigd blijven.